موبایل

۰۹۱۲۱۹۸۷۰۴۵

واتس اپ

۰۹۳۷۳۸۰۲۱۸۱

مقایسه درب ضد سرقت و حفاظ آكارد ئونی

انچه در این مقاله می خوانید:

مقدمه

در مورد درب ضد سرقت آکاردئونی هم به همين صورت مي باشد با اين تفصیل كه حفاظ آكاردئوني در صورت بسته بودن به سارقان اعلام مي كند كه من منزل نيستم و شما براحتي مي توانيد از فرصت استفاده كنيد و درب را تخريب و وارد منزل من شويد.در صورتي كه درب ضد سرقت اين گونه نيست و كسي از نبود شما در خانه باخبر نخواهد شد و سارق به راحتي از اين امر اطمينان حاصل نمي كند ؛ ضمن اينكه درب آكاردئوني را سارقين مي توانند از ريل پايين آن در بياورند و به راحتي وارد منزل شوند پس به تنهايي نمي تواند نقش بازدارندگي داشته باشد و حتما بايد از موارد امنيتي ديگري نظير آژير و دوربين مداربسته وحتي براي امنيت بالاتر درب ضد سرقت را به همراه آكاردئون استفاده كرد.

درب آکاردئونی

دربی که به‌صورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود . طرح های بسیری حفاظ آکاردئونی ضریب امنیت بسیار بالایی دارند و گذشتن از مرز آنها برای سارقان غیر ممکن و یا بسیار مشکل می باشد. از این رواستفاده و نصب حفاظ های آکاردئونی برای کسانی که به امنیت ساختمان خود اهمیت می دهند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

درب آکاردئونی پشت درب آپارتمان

یکی از مزایای انواع درب حفاظ آپارتمان امکان استفاده از قفل های ایمنی مخفی روی درب است. برای بالا بردن امنیت درب های ضد سرقت اکاردئونی از دو نوع قفل استفاده می شود. برای باز کردن این درب لازم است تا هر دو قفل باز شوند. با باز کردن یکی از قفل های نصب شده در حفاظ، امکان باز شدن درب وجود ندارد. معمولا همه درب های استاندارد ضد سرقت دارای قفل توکار و روکار هستند. قفل های توکار امنیت بسیار بالایی دارند و به سادگی باز نمی شوند. اما استفاده از قفل های روکار اویز به هر تعدادیکه بخواهید وجود دارد. هر کدام از این قفل ها می تواند در ورود سارقین مانع ایجاد کند. اگر می خواهید از قفل های بیشتری استفاده کنید این موضوع را با سازنده درب آکاردئونی در میان بگذارید. هزینه ساخت درب بستگی به تجهیزات جانبی ان دارد.

این نوع درب ها کشویی آکاردئونی با تسمه های فلزی و پیم های فلزی به هم وصل شده اند این مجموعه در قاب فلزی قرار گرفته است. نوع باز شوی درب به صورت ریلی است و از انواع حفاظ درب ریلی اکاردئونی محسوب می شوند. کارایی اصلی این سازه برای بالا بردن امنیت ساختمان میباشد بررسی ها نشان می دهد که کارایی یک درب اکاردئونی استاندارد بالای ۹۰ درصد است. برای اینکه سازه بتواند بالاتر از نود درصد امنیت ساختمان را تامین کند لازم است تا طبق استانداردهای مشخص ساخته شود.

 

مقالات مرتبط

Call Now Buttonتماس بگیرید.