موبایل

۰۹۱۲۱۹۸۷۰۴۵

واتس اپ

۰۹۳۷۳۸۰۲۱۸۱

معرفی انواع درب آکاردئونی

انچه در این مقاله می خوانید:

مقدمه

درب های آکاردئونی را از چند نظر می توان در دسته بندی هایی متفاوت تقسیم نمود. برای مثال اگر بخواهیم درب آکاردئونی را از نظر انواع ظاهری و کلی دسته بندی کنیم می توانیم آن را در انواع دوگل لوزی، پروانه ای، چهار گل و همین طور کلاسیک خلاصه نماییم. اما در ادامه شما را با دسته بندی دیگری از انواع درب آکاردئونی نیز آشنا می کنیم.

درب آکاردئونی خارجی

این درب در اصل یک حفاظ آهنی است و به شکل شبکه‌ هایی لوزی است که در هنگام باز و بسته شدن به‌ صورت تاشو عمل می‌ کند. گاهی از درب آکاردئونی به‌ عنوان درب اصلی هم استفاده می‌ شود. البته در فضاهایی که بیش تر جداکنندگی فضا مانند داخل بازارچه‌ ها مدنظر است.

معمولا در رابطه با رنگ درب آکاردئونی آهنی نیز می توان با تنوعی اعم از رنگ‌ های مشکی، مشکی مسی، قهوه‌ ای سوخته، سفید و سفید نقره‌ ای رو به رو شد که ازجمله رنگ‌ های پرطرفدار در این زمینه است. رنگ درب‌ ها کوره‌ ای است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

درب آکاردئونی داخلی

این نوع درب بیش تر در فضاهای اداری یا تالارهای پذیرایی برای تقسیم‌ بندی فضاها کاربرد دارد. درب آکاردئونی داخلی برخلاف نوع آهنی که مانند حفاظ است، در زمان باز بودن مانعی برای دیده شدن قسمت دیگر است. متریال هایی که برای درب آکاردئونی داخلی استفاده می‌ شوند شامل پی‌ وی‌ سی و ام دی اف هستند. پیشنهاد می‌ شود در صورتی‌ که از پی‌ وی‌ سی برای ساخت درب استفاده می‌ کنید برای زیباتر شدن درب از روکش چوب استفاده کنید.

.

مقالات مرتبط

Call Now Buttonتماس بگیرید.